Login kopers

Service

Gebrek, storing of schade melden

Een gebrek aan je woning, appartement, winkel of bedrijfspand is natuurlijk erg vervelend. Als je een reparatieverzoek, schade of een gebrek in - of aan je woning hebt geconstateerd, kun je deze melden via de button onderaan op deze pagina. We nemen je melding in behandeling en zullen je binnen uiterlijk 5 werkdagen een beoordeling van de melding sturen en de uitgezette actie(s).

Heeft je melding spoed? Bel dan 073-534 0 400.

Servicemelding

Tips voor een succesvolle afhandeling van je servicemelding:

  1. Vul het formulier zo volledig en zo uitgebreid mogelijk in;
  2. Voeg foto's toe van het gebrek of van de foutcode op het apparaat om zaken te verduidelijken;
  3. Als je meerdere meldingen wil doen, verwerk deze dan niet in één melding, maar maak afzonderlijke meldingen aan.

Goed om te weten:

  • Ben je huurder bij Borgdonck? Meld je dan bij BanBouw via de WocoAPP. 
  • Ben je huurder bij een woningcorporatie? Meld je dan bij je woningcorporatie.
Servicemelding indienen