Gebrek of storing melden / garantie aanvragen


Van maandag 24 juli t/m vrijdag 18 augustus zijn we gesloten in verband met bouwvakantie. Het kan zijn dat het verwerken van je servicemelding wat langer duurt dan gebruikelijk omdat ook onze onderaannemers gesloten zijn.

Vanaf maandag 21 augustus 2023 zijn we weer bereikbaar.

Alvast bedankt voor je begrip!

Servicemeldingen

Van de meest voorkomende servicemeldingen hebben we video's gemaakt, zodat je deze snel kunt verhelpen. Klik hier voor deze video's

Het doorgeven van servicemeldingen is bedoeld voor eigenaren van woningen die door Van Wanrooij Bouwbedrijf gebouwd zijn.

  1. Ben je huurder bij Borgdonck
    Meld je dan bij BanBouw via de WocoAPP. (Apple, Android)
  2. Ben je huurder bij een woningcorporatie
    Meld je dan bij je woningcorporatie.
  3. Is je woning verkocht door Van Wanrooij Projectontwikkeling, maar niet door Van Wanrooij gebouwd
    Meld je dan bij de aannemer van je woning.
  4. Wil je als eigenaar van een woning een melding doen voor je keuken van Van Wanrooij warenhuys
    Klik hier.

Een gebrek aan je woning, appartement, winkel of bedrijfspand is natuurlijk erg vervelend. Als je een gebrek in of aan je woning hebt geconstateerd, kun je een servicemelding indienen

Ernstige calamiteit? Bel dan: 073-534 0 431 

Indienen van servicemeldingen

We nemen je melding in behandeling en sturen je binnen uiterlijk 5 werkdagen een beoordeling van de melding en de uitgezette actie(s).

Cookie policy

Van Wanrooij gebruikt cookies om bijvoorbeeld de website te verbeteren en te analyseren, voor social media en om ervoor te zorgen dat u relevante advertenties te zien krijgt. Als u meer wilt weten over deze cookies ga dan naar vanwanrooij.nl/privacy. Bij akkoord op deze cookie policy geeft u Van Wanrooij toestemming voor het gebruik van optimale cookies op onze websites. Klik op “Instellingen aanpassen” om uw voorkeuren te wijzigen.

Cookies accepteren Instellingen aanpassen